>Darba meklētājiem

Padomi darba meklētājiem.


Kā saglabāt motivāciju darbā?

Nav svarīgi, kāds ir jūsu darbs un kur jūs strādājat, ir brīdis, kad motivācija strādāt noplok. Īpaši tas attiecas uz mūsdienu administratīvajiem profesionāļiem, kuru amats bieži ir asistents, projektu vadītājs un biroja administrators vienā personā un kuri nereti nesaņem pienācīgu atzinību. Motivācijas trūkumu var izraisīt jebkas, sākot no lēnīgākas nekā parasti darba nedēļas līdz nopietnai pārslodzei darbā. Panākumu ķīla ir noteikt šo sajūtu cēloni un nekavējoties rīkoties, lai uzlabotu motivāciju. Tālāk minēti daži padomi.

1. Paplašiniet savu spēju apvārsni
Turpinot izglītošanos jūs papildināsiet savas spējas un talantus, saglabāsiet intelektuālās aktivitātes intensitāti, un tam vajadzētu atmaksāties ilgtermiņā. Vairākas izglītības iestādes piedāvā mācību programmas vakaros, turklāt priekšmetos, sākot ar biznesa administrāciju līdz pat mākslai un saskarsmei. Apjautājieties darba devējam par mācību maksas kompensācijas iespējām. Lai uzlabotu iemaņas dažādu datorprogrammu lietošanā, izpētiet tiešsaistes apmācības kursu piedāvājumu. Arvien vairāk uzņēmumos ir pieejams pastāvīgs interneta pieslēgums, kas ļauj piekļūt dažādiem kursiem un pamācībām online režīmā.

2. Meklējiet jaunus izaicinājumus
Piesakieties kāda āķīga un atbildīga uzdevuma izpildei darbā, pat ja tas neietilpst jūsu tiešajos pienākumos. Ja jūtat, ka ir iestājies pilnīgs atslābums, varbūt ir laiks amata profila maiņai, pārdomājiet iespēju pārkārtoties darbā citā uzņēmuma nodaļā.

3. Atvaļinājums
Kad jūs pēdējoreiz kārtīgi atpūtāties? Pēc intensīva profesionālā perioda noteikti ieplānojiet brīvu laiku spēku uzlādei.

4. Ieviesiet vieglas izmaiņas
Ja darbā iezagusies rutīna, mēģiniet atrast veidu, kā pārtraukt vienmuļību. Piemēram, jūs variet pārorganizēt savus pienākumus tā, ka uzdevumus, kurus iepriekš veicāt no rīta, tagad veiksiet pēcpusdienā. Pārskatiet savu lietvedību, pierakstus un kalendārus; izmēģiniet vēl neizmēģinātus laika menedžmenta un personālās organizācijas programmrīkus un pārdomājiet, kā vēl optimizēt savu darbu.

5. Izkustieties
Fiziskās aktivitātes dod tiklab garīgu, emocionālu, kā ķermenisku labumu. Uzmundrinoša pastaiga pusdienu pārtraukumā paaugstinās jūsu enerģijas līmeni un padarīs skaidrāku galvu. Dekorāciju maiņa darīs brīnumus, rosinot svaigu pieeju vecām problēmām.

6. Dari, cik vari
Mēģiniet būt vislabākie visā, ko dariet. Pārliecība par savām spējām paaugstinās jūsu motivāciju, kā arī cels priekšniecības un kolēģu viedokli par jūsu spējām.

7. Atgriezeniskā saite
Izvairieties būt pārlieku paškritiski attiecībā uz savu sniegumu. Ja jūs ielikāt darbā visu to labāko, lepojieties ar to. Tāpat, ja jūtat, ka ir lietas, kuras varētu uzlabot, uzklausiet konstruktīvu kritiku. Tad negaidiet un rīkojieties, lai uzlabotu savu sniegumu.

Top Notch Support

Sed non urna. Donec et ante. Phasellus eu ligula. Vestibulum sit amet purus. Vivamus hendrerit, dolor at aliquet laoreet, mauris turpis porttitor velit, faucibus interdum tellus libero ac justo. Vivamus non quam. Nullam laoreet, velit ut condimentum feugiat.

Social Marketing

Nam enim risus, molestie et, porta ac, aliquam ac, risus. Quisque lobortis. Phasellus pellentesque purus in massa. Aenean in pede. Phasellus ac libero ac tellus pellentesque semper.


  • Compatible with the latest W3C standards
  • Flexible, Responsive Layout
  • Compatible with Major Browsers
  • Attuned to Smartphones and Tablet PCs